Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Kalçanızı sıkılaştıracak hareketler!

kasları nasıl güçlenir? Bunun için neler yapılmalı? İdeal egzersizler evde ve salonda nasıl uygulanmalı? Kolay uygulanan etkili hareketler.

Kalçanızı sıkılaştıracak hareketler!

SQUAT

Bacaklarınızı genişliğinde açın, sanki bir yere oturacakmış gibi dizlerinizi kırarak çömelin. Omurganızı ve sırtınızı dik tutmaya özen gösterin. Dizleriniz, ayak parmaklarınızın hizasını geçmeden çömelmeyi kesin ve dikleşin. Bu egzersiz sırasında kollarınızı çömelirken öne doğru uzatın ve ayağa kalkarken yanlarınıza indirin.

Kalçanızı sıkılaştıracak hareketler!

GLUTE KICKBACKS

Elleriniz ve diziniz zeminle temas ettikten sonra bacağınızın hizasını bozmadan yukarı doğru ittirin. Bu hareketle birlikte kalçanız sıkılaşacak ve düzene girecektir.

Kalçanızı sıkılaştıracak hareketler!

HIP THRUST

Bacaklarınızı bir bank üzerine koyduktan sonra ağırlıklı ya da ağırlıksız olarak bedeninizi ayaklardan başlayarak kaldırın. Ağırlık kullanacaksanız hizanıza gelecek şekilde üzerinize alabilirsiniz. Kalçanız ve sırtınız tek bir düzlem halinde olmalıdır. Hareketi yeniden kalçanızı indirip kaldırarak tekrar edebilirsiniz.

Kalçanızı sıkılaştıracak hareketler!

Herhangi bir alanda uygulayabileceğiniz basit bir egzersizdir. Bunun için kaslarınızı kasıp beş saniye bekleyin ve gevşetin.

BİZE ULAŞIN