Türkiye'nin en iyi haber sitesi

'da tutarken açlık hissetmek istemiyorsanız bu besini mutlaka tüketin!

'ın yaklaşmasıyla sahurda ve iftarda ne yenmeli sorusu gündeme geliyor. Sahurda hangi tok tutar? Gün boyunca açlık hissetmemek için sahurda hangi besinleri tercih etmeliyiz? İşte gün boyu açlık hissetmek istemiyorsanız sahurda tüketmeniz gereken en önemli ...

Ramazan'da oruç tutarken açlık hissetmek istemiyorsanız bu besini mutlaka tüketin!

'ın yaklaşmasıyla sahurda ve iftarda ne yenmeli sorusu gündeme geliyor. Sahurda hangi tok tutar? Gün boyunca açlık hissetmemek için sahurda hangi besinleri tercih etmeliyiz? İşte gün boyu açlık hissetmek istemiyorsanız sahurda tüketmeniz gereken en önemli ...

Ramazan'da oruç tutarken açlık hissetmek istemiyorsanız bu besini mutlaka tüketin!

yaklaştıkça vücudumuzu ve metabolizmamızı oruca karşı ayarlamamız gerekiyor. Ramazan boyunca açlık hissi yaşamamak ve daha hızlı adapte olabilmek için sahurda bir takım besinlere dikkat etmek gerekir. Gün boyu hiç acımamak istiyorsanız birazdan vereceğimiz önerileri dikkatlice okumanızı tavsiye ediyoruz.

Ramazan'da oruç tutarken açlık hissetmek istemiyorsanız bu besini mutlaka tüketin!

Sahur öğünü, gün içinde enerji stoğunuzu karşılayacak en önemli öğün olduğu için mutlaka sahura kalkmanızı ve sahurda sizi uzun süre tok tutacak besinlerin tercih edilmesi öneriliyor.

Ramazan'da oruç tutarken açlık hissetmek istemiyorsanız bu besini mutlaka tüketin!

Lif içeriği yüksek, glisemik indeksi düşük ve kaliteli protein içeriğine sahip uzun süre tokluk sağlıyor.

Ramazan'da oruç tutarken açlık hissetmek istemiyorsanız bu besini mutlaka tüketin!

36 SAAT SÜREYLE TOKLUĞU SAĞLAYABİLECEK TEK BESİN

Sahur menüsüne ilişkin önerilerini aktaran Diyetetik Uzmanı Ağıllı Akın, 1 tane yumurta, 2 yemek kaşığı yulaf ezmesi, 70 gram yağsız lor peynir, 1 tatlı kaşığı sıvıyağ ve 50 gram mantar ile hazırlanacak omletin sağlıklı sahur için lezzetli bir seçenek olduğunu bildirdi.

Ramazan'da oruç tutarken açlık hissetmek istemiyorsanız bu besini mutlaka tüketin!

Söz konusu besinlere örnekler veren Beslenme ve Diyetetik Uzmanı Eda Ağıllı Akın, bunlar arasında yumurtanın önemine dikkat çekti.

Ramazan'da oruç tutarken açlık hissetmek istemiyorsanız bu besini mutlaka tüketin!

Ağıllı Akın, yumurtanın 36 saat süreyle tokluğu sağlayabilecek tek olduğundan sahurda mutlaka tüketilmesi gerektiğini bildirdi.Yumurtanın peynirle desteklenmesini gerektiğini vurguladı.

SON DAKİKA