Adana ve çevre illerin yanı sıra yurtdışından gelen hastalara da hizmet veren Çukurova Dr. Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi, 5 yıldızlı otel gibi hizmet veriyor. Hastanenin fiziksel durumunda da önemli değişiklikler olduğunu söyleyen Hastane yöneticisi Dr. Halil Nacar, "Hastalarımız, 5 yıldızlı otelde kalıyor gibi hizmet alacak. Amacımız hastanemizi konfor açısından da en iyi noktaya getirmek. Buraya gelen hastaların en iyi ortamlarda tedavi olmalarını sağlamak" dedi.
GELEN HASTA SAYISI ARTTI
Yapımı süren 200 yataklı ek hizmet binasının, verilen hizmetin kalitesini azaltmadığını açıklayan Dr. Nacar, "Hastanemizde 160 olan poliklinik sayımız 95'e düştü. Buna rağmen poliklinik hizmetimiz Ekim 2014'te 133 bin iken Ekim 2015'de 144 bine ulaştı. 2014 yılında toplam 1,5 milyon kişi muayene edilirken, bu yılın ilk 9 ayında ulaşılan rakam 1 milyon 354 adet. Yaptığımız iş otobanda 120 km hızla giden bir arabanın motor yağını değiştirmeye benziyor" diye konuştu.
ŞİKAYETLER HIZLA AZALDI
Fiziksel olumsuzluklara rağmen hizmet kalitesinin arttığını vurgulayan Dr. Nacar şöyle konuştu: "Hasta haklarına yapılan başvuru geçmiş yıllara oranla hızla düştü. Mekanlar daraldı ama hizmet kalitesi ters orantılı olarak arttı. Şikayeti olan vatandaşın sorununu anında çözüyoruz. İnşaatı devam eden ek hizmet binasında 200 yatağın 130'u nitelikli yatak. Nitelikli yatak anlayışını tüm hastaneye yaymak istiyoruz. Devlet kurumlarındaki eski anlayışı tamamen yok etmeyi hedefliyoruz"
TERCİH EDİLEN HASTANE
Çukurova Dr. Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi'nin Adana ve bölge için vazgeçilmez bir kurum olduğunu vurgulayan Dr. Nacar, "İnsanların bu hastaneye bir güveni var. Hastalar verilen hizmetten memnun olmasa bir daha gelmez. Randevu, tahlil verme ve muayene sürelerimiz çok iyi. Kimse mecburiyetten gelmiyor" şeklinde konuştu.