Üniversite-sanayi işbirliği anlayışı doğrultusunda önce London Business School ardından Boğaziçi Üniversitesi ile ortak çalışmalara imza atan Vodafone Türkiye'nin dijital dönüşüm programıyla entegre olduğu "AD 440: Digital Marketing" (Dijital Pazarlama) ders programı sona erdi. Ders programında, Vodafone'un özellikle dijital pazarlama alanında hayata geçirdiği proje ve uygulamalar, Vodafone Red Academy'den 6 eğitmenin desteği ile öğrencilere tanıtıldı. Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü'nden 48 dördüncü sınıf öğrencisinin 12 gruba ayrılarak, "Vodafone Red", "Vodafone FreeZone" ve "Vodafone Arena" markalarına yönelik gerçek vakalar üzerinde çalıştığı programda başarılı öğrencilere, 2015 Vodafone Discover Genç Yetenek Programı'na katılma hakkı sunulacak.