İnsan kaynakları alanında yeni bir uygulamayı hayata geçiren LC Waikiki, bir ilki gerçekleştirdi. Türkiye'nin dört bir yanından üniversitelerde öğrencilere 8 dakikalık sanal şirket tanıtımı yapan firma öğrencilere LC Waikiki'de kendilerini bekleyen çalışma ortamını 3 boyutlu olarak gezme imkânı sunuyor.
BİRLEŞMİŞ MİLLETLER GİBİYİZ
Sadece üniversite öğrencilerinin değil 29 ülkedeki çalışanlara da merkez ofisi gösterme imkânı bulduklarını dile getiren LC Waikiki İK Direktörü Gökhan Denizhan, "Şirketin içerisi Birleşmiş Milletler gibi. Her dilden insan var. Hem öğrencilerin hem de çalışanların bu çok kültürlülüğü görmeleri çok önemli" dedi. Bu uygulamayla birlikte nitelikli eleman başvuru oranlarını artırmayı hedeflediklerini dile getiren Denizhan, şunları söyledi: "Eskiden LC Waikiki deyince mühendisler ya da IT'ciler şirkete çok ilgi göstermezdi. Ama VR uygulamamızla artık şirketi görüp başvuru yapmaya başladılar. Bizim ciddi bir yazılım ekibimiz olduğunu, ciddi bir üretim altyapımız olduğunu gördüler." Şirketin yüzde 70'inin Y kuşağı olduğunun altını çizen Denizhan, "Her bir mağazada 40-50 kişi çalışıyor. Bir KOBİ'den daha fazla ciro yapan mağazalarımız var. Yani her bir mağaza müdür aynı zamanda bir işletmenin genel müdürü gibi. Dolayısıyla nitelikli eleman ihtiyacımız her geçen gün artıyor" dedi.
HER YIL 250 YENİ MEZUN ALIYORUZ
Merkez
ofiste her yıl yaklaşık 250 yeni mezunu istihdam ettiklerini ifade eden Denizhan, "Binlerce kişinin işe alım süreçlerini yürüten büyük bir organizasyon olarak gençlere, onların dilinden ulaşmak çok önemli. Sadece merkez ofisimizde 3 bin kişi çalışıyor. Üniversitelilerin LC Waikiki'de kendilerini bekleyen departmanları, koridorları, çalışma ortamını önceden görmelerini sağlayan uygulamamızla, binlerce öğrencinin sanal ziyaretini hedefliyoruz" dedi.