Bu yıl yaşanan sıkıntılı günler nedeniyle, dünya kamuoyunda oluşan negatif algının, bir an önce pozitif algıya dönüşmesi için topyekun bir tanıtım çalışmasının şart olduğunu belirten Radisson Blu Hotel Kayseri Genel Koordinatörü Recep Arifoğlu yaptıkları çalışmaları anlattı. "Ülkemiz turizminin, dünyaya tanıtılıp pazarlanması noktasında, her şeyi devletimizden beklemek yerine, tesisler, kurumlar, STK'lar ve bireyler olarak daha aktif bir çalışma yürüterek tanıtım-pazarlama atağına geçmeliyiz" diyen Arifoğlu "Şu an İstanbul başta olmak üzere, birçok ilimizde yeni otel yatırımları sürüyorsa, turizmden daha fazla beklenti içerisindeysek, o zaman tüm tesislerin ve sektör çalışanlarının tanıtım-pazarlama faaliyetinde bulunması gerekmektedir" dedi.
TANITIM ATAĞINA DEVAM
Yaptıkları tanıtım çalışmasının sonuçlarını olumlu olarak aldıklarını belirten Arifoğlu şöyle devam etti: Ortadoğu ülkelerinden 75 kişilik tur operatörleri, 5. METEX Turizm Etkinliği kapsamında Radisson Blu Hotel Kayseri'de bir araya gelmişti. Arap acenteler, Kayseri'nin tarihi, kültürel, doğal zenginliğini ve Erciyes Dağı'nı yerinde inceleme fırsatı bularak, hayran kaldılar. Tatil paketlerine Kayseri'yi almaları neticesinde, Ortadoğulu turistler Kayseri'ye yoğun talep göstermeyi sürdürüyor." Ortadoğu'dan yoğun misafir almakta olduklarını ifade eden Arifoğlu, aynı zamanda Ortadoğu ülkelerinde yapılan workshop ve fuarlara katıldıklarını ve bölgedeki acentelerle bir araya gelmekte olduklarını söyledi. Kayseri'nin turizm geleceğinden çok umutlu olduklarının altını çizen Recep Arifoğlu "Yakın gelecekte, kayak turizmi, tarih-kültür turizmi ve gastronomi turizmi için daha fazla yerli ve yabancı turisti kentimizde ağırlayama başlayacağız. Özellikle kayak sporu için gelenler, dünyada ilk 10'a giren çok güvenli Erciyes pistlerinde olmanın ayrıcalığını yaşıyor" diye konuştu.