Yağlarınızı yağla yakın!

Giriş Tarihi: 21.3.2016 15:10 Güncelleme Tarihi: 21.3.2016 15:11
Yağlarınızı yağla yakın!

yı hızlandırmak için iyi ve doğru yağları tüketmek gerekiyor.

Beslenme uzmanı Gamze Gültekin, avokado, kaju, ceviz, badem, somon, zeytinyağının lı olduğunu belirterek, "Bu yağlar yağ yakımına yardımcı olduğu gibi bağışıklık sistemimizi güçlendirir. Dikkat edilecek şey tüketirken miktar, zaman ve kombinasyon" dedi. Gültekin, şunları söyledi: "Her gün bir avuç çiğ ceviz, fındık ve bademi ara öğünlerde öneriyoruz. Yanında kuru meyve/meyve gibi seçenekler ile dengeli ve kan şekerini daha yavaş yükselten kombinasyonlarla, yağ yakımını desteklemiş oluruz. Avokado ara öğün olarak, bal, ceviz ve muzla karıştırılıp spor öncesinde yenilebilir."

Kaynak: Takvim

BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Yağlarınızı yağla yakın!
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN