Yayınlanan son raporlara göre Apple, 2017'de 18 milyon akıllı saat sevkiyatı gerçekleşti ve satışların yaklaşık yarısı 4. çeyrekte yapıldı. Cupertino merkezli şirketin son çeyrekte sattığı akıllı saat rakamı ise 8 milyon oldu. Bu rakam ise bir üreticinin tek çeyrekte sattığı en yüksek giyilebilir cihaz rakamı oldu.
DIGITAL TOUCH ÖZELLİĞİ
Apple bir yandan akıllı saat pazarında payını yükseltirken, diğer yandan özel stratejiler izlemeye devam ediyor. Ürünlerinin belirli özelliklerini özel günler için vurguluyor. Bunun son örneği ise 14 Şubat Sevgililer Günü oldu. Apple, 14 Şubat için Apple Watch'un Digital Touch özelliğini ön plana çıkardı. Şirket yaptığı açıklamada, kullanıcıların sevdikleri kişilere Apple Watch ile özel çizimler gönderebileceğini, kalp atışlarını da gönderek nasıl hissettiklerini gösterebileceklerini belirtti.
Apple Watch Series 3, akıllı aktivite koçluğu, gelişmiş kalp atış hızı uygulaması, kullanıcıların doğrudan bileklerinden erişebileceği favori çalma listesi, yerleşik altimetre, daha duyarlı Siri deneyimi gibi özellikler sunuyor.