Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Hikayeler'de direkt alışveriş dönemi

platformuna alışveriş özelliğini yavaş yavaş entegre etmeye çalışıyor. Zaman tüneli üzerinden bazı seçili markalar aracılığıyla alışveriş özelliğini deneyen Instagram şimdi ise Hikayeler'de bu özellik üzerinde çalışıyor.

Giriş Tarihi: 14.6.2018 15:06 Güncelleme Tarihi: 14.6.2018 15:10
Instagram Hikayeler'de direkt alışveriş dönemi

Tanıtılan ürünler hakkında bilgi sahibi olmak için yeni alışveriş çantası simgesine dokunmak yeterli olacak. Buradan ürün hakkında daha fazla detay görüntülenebilecek ve satın alma yapılabilecek. Yeni alışveriş işlevi, aynı Hikaye üzerinde birden fazla ürünü etiketlemeyi de kolaylaştırıyor.

Kısa sürede popüler hale gelen Hikayeler işlevi (orijinal adıyla Stories), şu an günde 300 milyon kişi tarafından kullanılıyor. Instagram, bu kadar çok kişinin kullandığı bir platformdan para kazanma şansını, onu markalara açarak hızla değerlendirmiş görünüyor.

İNSTAGRAM'A BOMBA ÖZELLİK! INSTAGRAM HAKKINDA DOĞRU BİLİNEN YANLIŞLAR

BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Instagram Hikayeler'de direkt alışveriş dönemi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN