İrem Derici, cumartesi akşamı MOI Sahne'de sevenleriyle buluştu. Şarkıcı, sahneye gelinlikle çıktı. Verdiği kilolar hakkında yorum yapan insanları eleştiren Derici, "Beni eleştirenler önce boğazını tutsun" dedi. Yakın zamanda 'Tek Taş' adını verdiği albümünü çıkaracağını belirten Derici, estetik konusunda Ajda Pekkan ile yarıştığı konusunda ise "Ajda güzel bir kadın, ben çirkin olduğum için estetik yaptırıyorum" dedi.