Kısa süre önce ikiz bebeklerini dünyaya getiren Ebru Yaşar, önceki akşam Akmerkez'deydi. Arkadaşlarıyla buluştuğunu söyleyen ünlü şarkıcı, ikizleriyle ilgili sorulara "Gayet sağlıklılar. Evde beni bekliyorlar" yanıtını verdi. Daha sonra Yaşar, 1 milyon TL'lik lüks otomobiline binip evinin yolunu tuttu.