Dün akşam Şevket Yılmaz Hastanesi'nde hayatını kaybeden 12 yaşındaki İrem Sılay Yük
sel'in cenazesi, aynı akşam Adli Tıp Kurumu'ndaki otopsinin ardından Orhangazi Erenler Camii morguna getirilmişti.
Küçük İrem'in cenazesi bugün Yüksel ailesinin Arapzade Mahallesi'ndeki evine getirildi. Bütün mahalle halkı göz yaşlarına boğulurken, 3 günde 2 evladını kaybeden anne Ayla Yüksel, İrem'in tabutuna sarılıp ağıtlar yaktı.
'İrem, İrem! Gizem'e selam söyle. İrem, beni de ziyaret edin. Gizem'e selam söylersin İrem. Annem iyiydi dersin. Tamam mı kızım? Güle güle git. El ele tutun da gidin. Gizem'e de söyle, rüyalarıma gelin tamam mı?" diye ağıtlar yakan anne herkesi ağlattı. Acılı kadın, yakınlarının desteği ile ayakta durabildi.
Baba Salih Yüksel de, kızının tabutunu görünce göz yaşlarına boğuldu. Ailenin evinde dualar okunduktan sonra İrem'in naaşı, cenaze namazının kılınacağı Erenler Camii'ne götürüldü. Acılı anne Ayla Yüksel, kızının tabutunun ardından el sallarken yine ağıtlar yaktı. Annenin söyledikleri herkesi ağlattı.
Acılı, anne, kızı İrem'e veda ederken, "Güle güle İrem!. Gizem'e söyle, hakkımı helal ettim İrem. İrem, Gizem'in yanında mezarlıkta darılma İrem. İkinize bir gelirim İrem. Ben öldüm İrem.." diye feryat etti.