Cumhurbaşkanı
Recep Tayyip Erdoğan'a, 2018 yılında eski
Sudan Devlet Başkanı Ömer El- Beşir tarafından hediye edilen ve bakılmak üzere
Gaziantep'e gönderilen 'Sudan' ve 'Nil' isimli aslanların 3 yavrusu dünyaya geldi. Yavru aslanlar için bugün hayvanat bahçesinde tanıtım programı düzenlendi. Programa, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Gaziantep Hayvanat Bahçesi Müdürü Celal Özsöyler ve vatandaşlar katıldı. Törene katılan vatandaşların tavsiye ettiği isimler sosyal medyada yayınlanarak anket yapılacak. En çok oy alan isimler ise yavru aslanlara verilecek.