Çeşitli tasarımlarıyla ve kanıtlanmış kalitesiyle güven veren IKEA, mevcut olduğu tüm ülkelerde olduğu gibi, Türkiye'de de çok tercih edilen bir mobilya perakendecisidir. Bu sebeple ülkemiz vatandaşları da IKEA'dan mobilya alışverişi yapmaya devam etmektedir. Ayrıca estetik olarak çok beğenilen İskandinav iç mimari tasarımlarını da barındırmakta olan IKEA, vatandaşlar tarafından ilgi görmektedir. Bu sebeple gerçekleşen alışverişler öncesinde ve sonrasında IKEA müşteri hizmetleri telefon numarası üzerinden geri bildirimlerden bulunmak, bazı vatandaşlar için oldukça önemlidir. Bazı durumlarda müşteri temsilcisine direkt bağlanma hususunda yoğunluk yanabilmekte ve müşteriler, IKEA müşteri temsilcisine nasıl bağlanılır sorusunu akıllarına getirebilmektedir.
Oldukça estetik olan ve kültürel anlamda etkiler barındıran İskandinav mobilya tasarımlarını tercih eden vatandaşlar, Ikea'dan yaptıkları mobilya alışverişlerinden sonra bazı durumlarda olumsuzluklar yaşabilmektedir. Bunun da yanı sıra olumlu geri dönüşler yapılmak istenmekte ve her iki durumda da müşteri hizmetlerine bağlanmak için belirli çağrı merkezi numarası araştırılmaktadır. IKEA müşteri hizmetlerine ulaşmak için; 444 4 532 çağrı merkezi numarası aranarak, geri bildirimler ve talepler dile getirilebilmektedir. IKEA müşteri hizmetlerine haftanın her günü, saat 09:00 ve saat 22:00 saatleri arasında ulaşılabilir.
Hollanda ve İsveç gibi bazı İskandinav ülkelerini de içinde barındıran çok uluslu bir şirket olan IKEA; müşteri memnuniyeti açısından 444 4 532 numaralı hat üzerinden çağrı merkezi desteği oluşturmaktadır. 444 4 532 numarası üzerinden, ülkemiz vatandaşları, IKEA müşteri temsilcisine bağlanabilmektedir. 444 4 532 numaralı müşteri hizmetleri numarası aranarak, ardından gerekli prosedürler ve yasal seslendirmeler geçilerek, istenilen işlem doğrultusunda, direkt müşteri temsilcisine bağlanma hususunda destek talep edilebilmektedir.