Devlet mevduat bankalarının yanı sıra, özel mevduat bankaları da Türkiye'de hizmet vermektedir. Bu özel mevduat bankaları arasında bulunan ve 2007 senesinde Hollanda merkezli İNG Group'a satılmış olan İNG Bankası da pek çok hizmet ve imkanı ile faaliyetlerine devam etmektedir. Müşterilerine iyi hizmet vermeyi amaçlayan İNG Bank, bazı durumlarda müşterilerin problemlerine veya sorularına yanıt vermek durumunda kalmaktadır. Bu nedenle, İNG Bank müşteri hizmetleri telefon numarası aracılığıyla destek hattı oluşturulmuştur. Özellikle aciliyeti olan İNG Bank müşterileri, bankaya ve şubeye gitmeden telefon üzerinden direkt bağlanma yolunu tercih etmektedir. Bu nedenle, İNG Bank müşteri temsilcisine nasıl bağlanılır sorusuyla karşı karşıya kalan vatandaşlar; her türlü desteği belirlenmiş çağrı merkezi numarası sayesinde elde etmektedir.
Dünya üzerinde yaklaşık olarak kırk ülke içerisinde hizmet vermekte olan İNG Bank, Hollanda merkezli bir banka olarak bilinmektedir. İNG Bank; bireysel işlemler, ticari bankacılık, sigorta, yatırım bankacılığı ve portföy yönetimi gibi pek çok alanda faaliyetine devam etmektedir. Vatandaşlar nezninde güven duyulan bir banka olan İNG Bank; müşterilerine en iyi hizmeti vermek için pek çok kolaylık sağlamakta ve iletişim kanalları oluşturmaktadır. İNG Bank ile ilgili işlemlerde çeşitli sorunlar yaşabilen müşteriler; 0850 222 0 600 numaralı çağrı merkezi hattı üzerinden, telefon bankacılığı hizmeti alabilmektedir. 0850 222 0 600 numarası üzerinden iletişimin yanı sıra, İNG Bank internet sitesinden de müşteri hizmetlerine ulaşmak mümkündür.
Bankacılık işlemlerinde direkt bankaya, ATM'ye veya şubeye gitmeden kolayca işlem yapmak isteyen ve acil durumu olan pek çok İNG Bank müşterisi; belirli çağrı merkezi numarası aracılığıyla destek alabilmektedir. İNG Bank müşteri temsilcisine ulaşabilmek için; 0850 222 0 600 numaralı destek hattı üzerinden tüm sorunlarına ve merak edilen sorulara yanıt bulabilmektedir.