Oyuncu
Ahmet Kural, toplumsal hayata duyarlı ve özgün tasarımlarıyla dikkat çeken Zhoppers'ın gönüllü tasarımcıları arasına katılarak markanın yeni iyilik elçisi oldu. Kural; çocuk, gönül güzelliği ve zamanın ruhu temalı üç tişört tasarladı, her tasarım için esinlendiği hikayeleri seslendirdi. Tişörtlerin satışından elde edilecek gelirle Bir Dilek Tut Derneği'ndeki zorlu hastalıklarla mücadele eden çocukların hayalleri gerçekleştirilecek. Ünlü oyuncu projeyle ilgili şöyle konuştu:
"Tasarımlarımla ortaya çıkardığım tişörtler, küçük yaşta büyük dertlerle tanışan çocukların bir nebze de olsa mutlu olmalarını sağlayacak. Böyle bir projede yer aldığım için çok gururluyum ve tişörtleri satın alarak iyiliği üzerine giyen herkese şimdiden çok teşekkür ederim."