Çaykur Rizespor'un eski başkanı Tahir Kıran, Radyo Gol'e açıklamalarda bulundu. F.Bahçe Başkanı
Ali Koç'a yüklenen Kıran, "Teknik direktör
İsmail Kartal, tuz parasına çalışırken neden gönderildi.
F.Bahçe, Ali Bey geldiğinden beri 153 oyuncu aldı. Bu korkunç bir rakam... Yazıktır, günahtır. Söylememize rağmen, duymuyor. F.Bahçe Kulübü, Koç Holding değil. Kurumsal bir şirket gibi yönetemezsin" dedi. Türk futbolundaki problemlerin, mevcut hakemler varken çözülemeyeceğinin altını çizen Kıran, kulüplerin %90'ının batık olduğunu söyledi.