Fenerbahçe, 2026-2027 sezonunu açıyor. Teknik direktör İsmail Kartal yönetimindeki sarı-lacivertli takım, Avrupa kupalarında oynayacağı eleme maçları öncesi iki kamp dönemi geçirecek.
Bugün ve yarın sağlık kontrolleri yapılacak ve Kanarya, yeni sezon hazırlıkları kapsamında 24-30 Haziran tarihleri arasında Topuk Yaylası Tesisleri'nde ilk kampını gerçekleştirecek. Daha sonra İstanbul'a dönecek olan takım, 5-16 Temmuz'da Avusturya'ya gidecek. LASK'ın ev sahipliğinde 3 hazırlık maçı oynayacak.