Sivas'ın Özer'le bulduğu gole 1 dakika sonra karşılık veren
Fenerbahçe'nin İspanyol golcüsü karşılaşmayı şöyle değerlendirdi: "Alacağımız 3 puanın ne kadar önemli olduğunu biliyorduk.
Acı çektiğimiz bir ilk yarıydı, hiç iyi hissetmedik ve istediklerimizi sahaya yansıtamadık. Ama en önemlisi kazanmaktı, nasıl olduğu önemli değildi. Takımımızın nasıl olduğunu herkes biliyor ve bu stres yaratıyor. Hiçbir maçı kolay kazanmayacağız, bu bizim için net."