G.Saray Başkanı Dursun Özbek, Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi ve IWBF EuroCup 1'de şampiyon olan Galatasaray Fuzul takımı için düzenlenen etkinlikte soruları yanıtladı. "Şampiyonlukla ilgili bitmiş bir şey yok" diyen Özbek, "Önümüzde 4 lig, 1 kupa maçı var. Hiç kimse bizden erken bir kutlama beklemesin! Mücadelemizi saha içinde vereceğiz, saha dışındaki tartışmalarda biz yokuz.

Amacımız elbette ki hem Süper Lig'i hem de Türkiye Kupası'nı kazanmak" dedi. 2017 yılında söylediği, "Fenerbahçe 4. yıldızı takmadan biz 5. yıldızı takarız" şeklindeki sözleri hatırlatılan Başkan, "Sürekli saha dışına çekmeye çalışıyorsunuz, ben hiç orada değilim! Önümüzdeki 5 maça konsantreyiz. Osimhen konusunda ise yeri geldiğinde gerekli açıklamaları yapacağız" şeklinde konuştu.