Olay, 24 Ekim'de sabah saat 07.30 sıralarında Çiğli'nin Sasalı Mahallesi'nde yaşandı. Evin balkonundan alevler yükseldiğini gören vatandaşlar durumu ev sahibi 34 yaşındaki bir çocuk annesi Bilge Erbakan'a bildirdi. Erbakan evdeki yangın tüpüyle yangına müdahale ederek daha fazla büyümeden söndürdü. Çıkan yangında balkondaki lambaların bile patlamadan dolayı yanarak eridiği gözlemlendi. Erbakan durumu çamaşır kurutma makinesi yetkili servisine bildirdi. Kurutma makinesi incelenmek üzere İtalya'ya gönderildi. Firma yetkililerinin olaydan dolayı 'geçmiş olsun' dememeleri Erbakan ailesinin üzüntüsünü ikiye katladı.
MAKİNENİN ELEKTRİK KARTINDAN YANGIN ÇIKTI
Olayı anlatan Bilge Erbakan, "Komşumuz dışarı çıkan alevleri görünce bize haber verdi. Komşumuzun uyarısıyla yangın çıktığını fark ettik. Herhangi bir patlama sesi duymadık. Hemen yangın söndürme tüpüyle yangına müdahale ettim. Daha sonra kurutma makinesi yetkili servisini aradım. Olay günü servis geldi. Ertesi gün cihaz incelenmek üzere İtalya'ya gönderilmiş. Tamamen elektrik kartından kaynaklanan problemden dolayı yangın çıktı. Evdeki elektrik tesisatıyla ilgili bir sorundan dolayı yaşanmadı. Kurutma makinesini 4 yıldır kullanıyorduk. 7 yıllık garantisi olan bir cihaz. 3 yıl daha garantisi vardı. Olay sırasında makine çalışmıyordu. Stand by konumundaydı" diye konuştu.
DAVA AÇACAĞIZ
Firmanın bu süreçte yanlarında olmadığını vurgulayan Erbakan, "Firma yetkilileri 12 gün geçtikten sonra bize bir eksper gönderip bir hasar tespiti yapmak gerektiğini söyledi. Bunu kabul etmedik. Çünkü devlet tarafından atanmış bir eksper gelip inceleme yaptı. Bizim resmi işlemlerimiz tamamlanmıştı. Bize bir geçmiş olsun bile demeden böyle bir talepte bulunmaları hiç hoş değil. Hem maddi hem de manevi olarak tazminat davası açacağız. Geceleri hala is soluyarak uyuyoruz. Dava süreci olacak. Hukuki olarak hakkımızı arayacağız. 9 yaşındaki oğlum travma yaşadı. Hala etkisinde" dedi.