Uzman Astrolog Zeynep Turan ile 28 Şubat 2021 Pazar günü için burç yorumları yayımlandı. Sabah.com.tr üzerinden yayınlanan burç yorumları ile birlikte sosyal medya üzerindeki kullanıcıların da Twitburc olarak bildiği Zeynep Turan, haftalık burç yorumlarında da aşk, ilişkiler, kariyer, sağlık, aile gibi konulara değindi. Peki; 28 Şubat 2021 Pazar burç yorumlarında neler var? Haberimizin içerisinden günlük burç yorumlarını bulabilir, ilerleyen sayfalarda ise astroloji konusunda uzman isim Zeynep Turan'ın "PAZARLAMA VE MARKETİNG EVRİMLEŞİYOR " başlıklı yazısındaki tahminleri görebilirsiniz.
Astrogündem: Ay – Mars 120'liği ekonominin sanal para birimleri ile olan sınavını gözler önüne serebilir. Sanal paralar kendi içinde savaşa tutuşurken siber saldırılara da maruz kalacaklar. Dünyada eş güdümlü bir şekilde pazarlama ve marketing girişimcileri konuşulurken, gündemi belirleyenler artık Influencerlar ve ajanslar olmayacak.
Koç: Bugün aktivitelerinin seni götürdüğü yere gideceksin. Fakat sorumluluklarını da fazla ihmal etmemelisin.
Boğa: Sorunlar karşısında pozitif bakış açını kaybetmek istemiyorsun. Söylemlerin ve eylemlerin birbirini destekliyor. Maddi konuda şu sıra kedini sakınabilirsin.
İkizler: Olumlu düşüncelerin insanları çekimine sürüklüyor. İlişkisi olmayan bir İkizler burucuysan sana duygularını itiraf eden bir mesaj alabilirsin.
Yengeç: Hayallerini gerçekleştirmek için kararalı davranabilirsin. İlişkisi olan bir Yengeç burcuysan değer verdiğin kişinin desteği seni olumlu yönde etkiliyor.
Aslan: Duygularına hâkim olamıyorsun. Mantığını bugün arka plana atabilirsin. Evli bir Aslan burcuysan eşin için hazırladığın bir sürpriz kötü düşünceleri ortadan kaldırabilir.
Başak: Aile ilişkilerinde ön plana çıkan sorunlarda aktif bir çözümleyici oluyorsun. Arkadaşlarının sürekli sorunlarını sana anlatmaları zihnini yorabilir.
Terazi: Bugün yapacağın konuşmalar çevrendeki inşaları yakından ilgilendiriyor. Evli bir Terazi burcuysan eşinin alışılmışın dışında tavırları kafanda soru işaretleri oluşturabilir.
Akrep: Sosyal etkinliklere ağrılık veriyorsun. Hijyenine oldukça fazla önem gösteriyorsun. Giyimine ve kişisel bakımına önem verebilirsin.
Yay: Duygularının kafanı karıştırdığı günlerde karar vermekte güçlük çekebilirsin. İlişkisi olamayan bir Yay burcuysan sana duyguları olan bir kişiye vereceğin cevabı erteleyebilirsin.
Oğlak: Rutini bozan olaylara karşı önlem alma ihtiyacı duyuyorsun. Seni kıskanan insanların işlerine taş koymasına artık sessiz kalmayabilirsin.
Kova: Sağlığını ilgilendiren konulara ağırlık veriyorsun. Doktorun ile telefonda uzun bir konuşma yapabilirsin. Hayallerini fazlası ile önemsiyorsun.
Balık: Duygularının ve düşüncelerinin aynı doğrultuda olması içini rahatlatıyor. Araştırmak, yeni şeyler öğrenmek için heveslisin.
PAZARLAMA VE MARKETİNG EVRİMLEŞİYOR
2021'in gezegen hareketlerini, dün gerçekleşen Dolunay'la beraber günümüzün tüketim kültürü içerisinde daha güçlü bir şekilde hissedeceğiz. Şirketlerin vizyon ve misyon okumaktan ziyade, sadece kazancına odaklanması, tüketicilerin büyük firmalara olan bakış açısını da değiştirecek. Bu süreç içerisinde büyük markalar da kullanıcılarına nasıl yaklaşmak konusunda belli başlı sıkıntılar çekebilirler. Her şeye para gözüyle bakan firmaların Dolunay'ın kazananlarından olmayacağını işaret eden bu Dolunay, "bir story kaç TL?" diyenleri önemli sınavlara tabii tutacak. Malum Dolunayın arkasında Satürn ve Kova burcu gizlenirken herkesi ters köşeye yatıracak. Tabiri caizse piyasaların bilinen dinamikleri de değişecek.
Yolu Açın Dolunay Geliyor!
Başak Dolunayı yeni dünya düzenin kodlarını önümüze dökerken değişeme ayak uydurmayanların zorlandığına tanıklık edeceğiz. Örneğin;
Markalar Ne İster? Kullanıcı Ne Anlar?
Anın yükselenini İkizler burcu yönetirken Dolunay da iletişimin hızını tüketimi tetiklemek adına yönlendirilecek. Bu da 2021'in Eylül ayına kadar kazançlarını reklamlarla sağlayan markaların Dolunay'ın toprak burcunda olduğu bu süreç içerisinde önemli kırılmalara doğru yol alacağını işaret ediyor. Tükenmişlik sendromuna giren ve üretmek konusunda sıkıntılar yaşayan içerik üreticileri ajansların bir numaralı hedefi haline gelirken, ayakta durmaya çalışan ve sektörde kalıcı olmak isteyen markalara da şahit olacağız. "Ben bu ünlüyü bir yerden tanıyorum?" dediğimiz iş birlikleri ve reklamlar çoğalmaya başlarken hem yüzünü eskitenleri hem de ekranları özleyip geri dönenleri göreceğiz. Dolunay'da;