UNİLEVER, antibakteriyel sabun markalarından Lifebuoy'u Türkiye'ye getirdi. Dünyanın 34 ülkesinde, yılda 200 bin tondan fazla satış tonajına ulaşan Lifebuoy'un bakterilere karşı yüzde 100 daha iyi koruma sağladığını belirten Unilever Türkiye Ev ve Kişisel Bakım Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Zeynep Yalım Uzun şunları söyledi: "Lifebuoy, yüzde 32 pazar payıyla dünyanın en çok tercih edilen sabunlarından biri. Türkiye'de ise 400 milyon TL değerindeki pazarın yüzde 54'ünü kalıp sabun, yüzde 35'ini sıvı sabun, geri kalan yüzde 11'ini ise duş jelleri oluşturuyor. Cilt temizliği pazarındaki sağlık segmenti ise 35 milyon TL'ye ulaştı. Bu segmenti yüzde 25 büyüteceğiz."