Akbank,
"Kırmızı'ya Koş" kampanyası kapsamında Turkcell ile cep telefonu aracılığıyla Turkcell Mobil Bilgi platformu üzerinden gönderilen mesajlarla yapılan kampanya tanıtımı sonrasında müşterilerin başvuruları birkaç tıkla alındı. Akbank müşterileri, cep telefonlarına gelen Mobil Bilgi mesajlarıyla "Kırmızı'ya Koş anında 1.000 TL kazan!" yarışmasına başvuru tanıtımı aldılar, aynı mesajın içerisinden interaktif olarak katılım yanıtlarını anında belirttiler. Akbank müşterileri zaman ve mekan kısıtı olmaksızın "Kırmızı'ya Koş" yarışmalarını takip edip başvurularını cep telefonlarına gelen yeni interaktif mesajlarla anında yaptı. Akbank Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Galip Tözge, "Türkiye nüfusunun yüzde 45'i 24 yaşın altında. Çok genç nüfusa sahip bir ülke olmamızın etkisiyle teknolojik yeniliklere daha hızlı adapte olabiliyoruz. Müşterilerimiz de gelişen teknolojilerle daha interaktif iletişim kanallarını tercih ediyor" dedi. Turkcell Kurumsal Müşteriler Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın da, "Artık kurumlar, müşterilerine sınırlı kısa mesajlar göndermekle kalmıyor, mesajlarını video ile zenginleştiriyor, cep telefonları üzerinden anket, hatta yarışmalar yapabiliyor" dedi.