PepsICo Yiyecek Türkiye Pazarlama Direktörü Alpagut Çilingir, "Tüm dünyanın yaşanan ekonomik dalgalanmalar nedeniyle sıkıntılı günler geçirdiği bir dönemde, PepsiCo Yiyecek Türkiye olarak yüzde 20 büyüdük. PepsiCo Yiyecek Türkiye'nin Avrupa Bölgesi'nde gösterdiği performans tüm dünyadan övgüler alıyor" dedi. Türkiye'nin PepsiCo içinde büyümenin motorlarından biri durumunda olduğunu dile getiren Çilingir, bu büyümeyi müşteri taleplerini doğru anlamaya bağladı. Özellikle Doğu ve Güneydoğu Anadolu'da tüketicinin evlerine girdiklerini ve tüketim alışkanlıklarını anlamaya çalıştıklarını dile getiren Çilingir, "Onlara bir kamera verdik ve evlerinde bir gün kayıt yapmalarını istedik. Mesela o bölgede yaptığımız acılı ürünlerin yeterince doğu halkına acı gelmediğini gördük. Şimdi onlara özel bir ürün geliştiriyoruz" dedi.