Atıştırmalık sektörünün dev firmalarından Kellogg, Procter&Gamble (P&G) firmasının cips markası Pringles'ı 2.7 milyar dolara satın almak için el sıkıştı. Kellogg şirketinden yapılan açıklamada, Pringles'ın, şirketlerinin iş modeline uyum sağlayacağı ifade edildi. P&G şirketi ise Pringles'ın satış işleminin karşılıklı olarak tamamlandığını açıkladı. Bu anlaşmayla birlikte P&G de gıda işinden çıkarak, daha çok güzellik ve kişisel bakım ürünlerine odaklanacak. Kellogg ise söz konusu anlaşma sonrası atıştırmalık portfoyünü genişletme ve daha da yaygınlaştırma fırsatı bulacak.
BİN 700 ÇALIŞAN
Pringles, Kellogg'un Special K'dan sonraki en büyük markası olacak. Pringles, P&G'ye yılda 1.5 milyar dolarlık satış getiriyordu. Anlaşma sonrası yaklaşık bin 700 P&G çalışanı da Kellogg'a geçiş yapacak.