5 günlük hava durumu
2 Haziran 2012 Cumartesi

ve lere ek ödeme

  • yeni haber
  • CİHAN
  • Giriş Saati: 02.06.2012  13:21
    Güncelleme : 02.06.2012  13:21

Toplu sözleşme görüşmelerinde zam tartışmalarının gölgesinde kalan hizmet kolları kazanımları özellikle sağlık çalışanlarını memnun edecek.

Sağlık Bakanlığı'na bağlı hastanelerde ve üniversite hastanelerinde görev yapan personel, birçok alandaki kazanımlarının yanı sıra bu ay içerisinde yaklaşık 1000 ile 1500 TL'lik bir ek ödeme alacak.

Kamu İşveren Heyeti ile Konfederasyonların arasındaki toplu sözleşme görüşmelerinde zamların gölgesinde kalan ya da bir şekilde geçiştirilen küçümsenmeyecek boyuttaki kazanımlar dikkat çekici.

Hakem Heyeti'nin kararı ile hekim dışı sağlık personeline yapılan döner sermaye ödemeleri diğer memurlara yapılan ek ödemelerden aşağı olmamak üzere maaşla birlikte verilecek.

Karar ile yardımcı sağlık personelinin Mayıs ayına ilişkin hak ettiği döner sermaye ve yeni karar ile birlikte alacağı peşin döner sermaye birlikte ödenecek. Haziran ayında maaşlarla beraber verilmesi beklenen ek ödemeler, zam farkları ve gecikme farklarının toplamı yaklaşık 1000 -1500 TL'yi buluyor.

"112 ÇALIŞANLARINA 250-350 TL ARASINDA ARTIŞ YAPILDI"

112 Acil Servis çalışanları, ek ödemeler noktasında özellikli birimden sayılacak. Buna göre sözleşmeliler de dahil olmak üzere 112 çalışanlarının ek ödemelerinde 250 ile 350 arasında bir artış olacak. Yine 112 çalışanlarının performanslarına artı 10 puan getirilecek.

Sağlıkta sözleşmeli olarak çalışanları sevindirecek yeni bir kazanım ise yemek ücretlerindeki çifte standardın kaldırılması. Buna göre artık sözleşmeli personel yemek ücreti ödemeyecek.

Sözleşmeli personeli sevindiren diğer bir hak ise daha önce bir üst okulu bitirdikten sonra geçtiği bölümün maaşından yararlanamazken, artık lik bitiren bir liseli, ön lisans okuduğu liğe geçtiğinde ebelik ücreti alacak.

Sektörde vekaleten atananların durumuna da yeni haklar getirildi. Buna göre, bir müdürlüğe yada şubeye vekalet eden sağlık çalışanı artık vekaleten atandığı yerin maaşını alacak. Yine yöneticilik kadrosuna vekaleten atanan öğretmenlere de ek ders verme hakkı getirildi.

PRATİSYEN VE DİŞ HEKİMLERİN GARANTİ EK ÖDEMELERİ 450 TL ARTTI

Pratisyen ve diş hekimlerinin garanti ek ödemelerinde yapılan iyileştirme de dikkat çekiyor. Buna göre hekimlerin ek ödemelerine 450 TL'lik bir artırım yapıldı. Pratisyen hekimin garanti ek ödemesi 750 iken bundan sonra 1050 TL olacak.

Etiketler : ,

kalan karakter 460

Adanalı Adanalı

Bu ayırımcılıktır. ben bir memur olarak bunu şiddetle kınıyorum. sağlık sektöründe çalışanlar zaten döner sermaye adı altında gelir elde ediyor. paraları çoksa gerçekten ihtiyacı olan çalışmayan veya tek çalışıpta aile geçindiren insanlara versinler.

Aynı Görüşte misiniz?
evet11
hayır49
cevapla 02.06.2012 13:47
nurseman nurseman

hocam LÜTFEN bir sağlıkçı olarak sizi uyarma ihtiyacında hissettim kendimi, seviyenizi, hatta sağlık personeli olarak seviyemizi NORMAL memur seviyesine indirmeyelim!

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır1
cevapla 22.01.2013 01:07
anti adanalı anti adanalı

bu ay 9 tl döner almıştım..adanalımı isminiz neyse bwenim hastanemde 2800 alıyorum baş hemşire benden fazla alıyor acil doktoruyum bir çok kalp masajı trafik kazası vs 450 tl gözünüze batıyorsa geberin...doktorsuz kalın

Aynı Görüşte misiniz?
evet8
hayır2
cevapla 10.01.2013 09:29
mehmet mehmet

saglık çalışanları 2000 lira alıyor ek odeme dahil bu bir diger memurların çogundan az ayrıca akşama kadar yatılıyorsa sizde o iş koluna geçin görelim nasıl yatılıyor biz sabaha kadar çalışıyoruz çünkü.

Aynı Görüşte misiniz?
evet49
hayır10
cevapla 02.06.2012 16:39
ANKARA 06 ANKARA 06

BENDE sözleşmeli olarak çalışıyorum.onaylanırsa bu adalet degildir.akşama kadar oturuyorlar ne iş yapıyorlarki,ben ise 24 saat saat çalışıyorum.o zaman herkese ek göstergeyi versinler.bende almıyorum.verirlerse çokkkkkkkk haksızlık olur.

Aynı Görüşte misiniz?
evet9
hayır31
cevapla 02.06.2012 14:40
112 doktoru 112 doktoru

Evet sabit döner 450 TL arrttı ama artalı da 700 TL eksik döner veriliyo... Lütfen Bize artık fazla Para vermeyin ve paramızı da kesmeyin 700 TL kesildi ya ....

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır0
cevapla 02.10.2012 22:50
SEVİM SEVİM

bahsedilen kadar para geçmedi elimize,çarpanını neye göre ayarladılarsa bilemiyorum, şişirilmiş miktarlar beyan edilince diyer memur arkadaşların iştahı kabarıyor.ne şartlarda çalıştığımızı bilmediğiniz için (anlamakta istemezsiniz zaten),kazandığımız para hakkında haksız yorumlar yapmayın.öyle zamanlar oluyorki yaptığımız işin maddi bir karşılığı bile olamaz tek diyebileceğim en sevdiğiniz sağlık çalışanı olsun,meslegimi seviyorum eleştiriler kırıcı oluyo

Aynı Görüşte misiniz?
evet11
hayır0
cevapla 17.06.2012 18:33