X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER 'Türkiye değişim ustası'
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

'Türkiye değişim ustası'

  • Giriş Tarihi: 6.10.2014

Türkiye'nin yeni logo ve sloganının tasarımcısı Saffron Marka Danışmanlık'ın Kurucusu ve Üst Yöneticisi (CEO) Jacob Benbunan, "Türkiye çok fazla değişim yaşadı. Bugün endüstri ve iş dünyasındaki durumuna baktığınızda Türkiye'nin bir 'değişim ustası' olduğunu görürsünüz" dedi. Artık Türkiye'den ihraç edilen ürünlerde "Made in Turkey" yerine "Turkey Discover the Potential" logosunun kullanılacağını anımsatan Benbunan, logonun 1.5 yıllık çalışmayla belirlendiğini söyledi. İş dünyasıyla yapılan toplantıların ardından ilk önce "değişim ustasımaster of change" konseptinin ortaya çıktığını söyleyen Benbunan, şöyle devam etti: "Türkiye çok fazla değişim yaşadı. Bu 'değişim ustası' konseptini aklımızda tutarak Türkiye'nin son 10 yılda ne gibi değişimler yaşadığına baktık. Türkiye'nin herkesin bilmediği çok fazla potansiyeli olduğunu gördük."

İKİ FARKLI VERSİYON
Projede sadece Saffron'dan 10 kişilik bir ekibin çalıştığını ifade eden Benbunan, şunları kaydetti: "Türkiye'nin Batı ve Doğu arasında köprü olma fikri üzerine çalışmaya başladık. Ancak Türkiye sadece bir köprü olmaktan çok daha fazlası. Siz, Batı ve Doğu arasındasınız. Avrupa ile Asya'yı birbirine bağlıyorsunuz. Bu köprüde muazzam bir potansiyel var. Proje üzerine titiz çalışarak bu konsepti oluşturduk."

ROAD SHOW DÖNEMİ
Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanı Mehmet Büyükekşi ise logonun ilk olarak Türkiye'nin yurtdışı iletişim faaliyetleri ve kurumsal tanıtımlarında kullanılacağını söyledi. Büyükekşi, daha sonra da yurtdışında hedef ülkelere yönelik roadshowlar yapılacağını bildirdi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.