X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER HDI'den 'Kolay Hat'
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

HDI'den 'Kolay Hat'

  • Giriş Tarihi: 23.10.2014

HDI Sigorta müşteri memnuniyetini artırmak için geliştirilen yeni ürünlere bir yenisini daha ekledi. Müşterilere hızlı, çözüm odaklı ve güvenilir hasar servisi hizmeti verilmesi amacıyla genel merkezinde bir çağrı merkezi açan HDI Sigorta, 7 gün 24 saat hizmet veriyor. Müşteri memnuniyetinin sağlanması ile ilgili doğrudan sorumluluk üstlenen çağrı merkezi, şirketin tüm fonksiyonlarında da müşteriyi ön plana çıkartma felsefesiyle çalışıyor. 10 kişilik uzman kadrosuyla, güler yüzlü, müşteri dostu yaklaşımı doğrultusunda en kaliteli hizmeti profesyonel bir şekilde hizmet verme ilkesi ile çalışıyor. Müşterilerden telefonla gelen tüm çağrıların karşılanması, hasar ihbarlarının alınması, dosya hakkında, şirketin tüm ürünleri ve uygulamaları hakkında bilgi hizmetinin verilmesi, ayrıca talep ve öneri başvurularının karşılanması da bu birim tarafından yerine getiriliyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.