X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Doların freni patladı: Tarihi rekor!
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Doların freni patladı: Tarihi rekor!

  • Giriş Tarihi: 15.12.2014 19:08 Güncelleme Tarihi: 15.12.2014 21:09
Doların freni patladı: Tarihi rekor!
Doların freni patladı: Tarihi rekor!

Dolar 2.3842 lira ile 2.39 liralık tarihi zirveye yaklaştı.

Dolar/TL, siyasi riskin artması ve Çarşamba günü Amerikan Merkez Bankası (Fed) toplantısında faiz artırımı mesajlarının değişeceği beklentisiyle Ocak 2014'ten bu yana bankalar arası piyasalarda en yüksek seviyesi olan 2.3850' TL'yi gördü.

Dolar rekoru 2.39 lira ile 27 Ocak 2014'te gerçekleşmişti.

kalan karakter 1000

MAHMUT MAHMUT

İNŞAALAH 5 LİRA OLUR VALLA DÖNERİZ KÖŞEYİ PARAYI DOLARA ÇEVİRİN DEMESİ BENDEN DEVALÜASYON OLACAK

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 16.12.2014 10:20
seyfi seyfi

çarşamba fed iki konusur doların ateşi söner. evini satıp dolar alana Allah akıl fikir versin herşey para mı. %3-4 prim yaptı dolar sevince bak..

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır1
cevapla 15.12.2014 23:04
mahmut mahmut

Çohhh şükör dolarda rekhor gırmışah. Memleketh çooooh ilerleyyor azzzzz sonraaa daha neler olacak.

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır3
cevapla 15.12.2014 23:03
ayse ayse

Bunun olacağı beliydi. Ülkede üretim yok. Bir tek inşaatla da olmuyor. 7 ay önce evimi satıp dolara çevirdim. Etrafımdaki herkesi de uyardım.

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır8
cevapla 15.12.2014 22:14
SEZAİ SEZAİ

ÜRETTİĞİN NE ARKADAŞ SÖLESENE BENCE SEN NERDE YAŞIYOSUN ONA BAKMALI AK KADROLU

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 16.12.2014 10:19
farklıyorum farklıyorum

iyi haltetmişsin, kesinlikle provokatörsün, dış güçlerin maşası

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 16.12.2014 02:04
Hasan Hasan

Ülkede üretim yokmuş. Yahu arkadaş sen hangi ülkede yaşıyorsun onu da belirt ki millet yanlış anlamasın.

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır1
cevapla 16.12.2014 01:20
Ali Demir Ali Demir

Ne la bu , abartıdan başka bir şey değil.Alanın elinde patlasın inşalllah.

Aynı Görüşte misiniz?
evet13
hayır4
cevapla 15.12.2014 21:10