Vodafone'dan 24 milyon TL'lik merkez

Giriş Tarihi: 8.2.2015
Vodafone'dan 24 milyon TL'lik merkez
Vodafone, yeni Dijital Operasyon Merkezi'ni hayata geçirdi. Son teknolojilerle inşa edilen Dijital Operasyon Merkezi, yaklaşık 24 milyon TL'lik yatırımla hayata geçti. Merkezde, Türkiye genelinde Vodafone şebeke operasyonlarının 7/24 kesintisiz olarak izlenmesi ve operasyonların sürdürülmesi için tüm enerji ve bilgi sistemleri yedekli olarak hazırlandı. Dijital Operasyon Merkezi, Müşteri Operasyonları ve Online Servisler ekipleri, Vodafone Net ekipleri, Şebeke Operasyon Merkezi ve Asya bölge ekipleri olmak üzere Vodafone Türkiye'nin operasyon ekiplerini tek çatı altında topladı.

OPERASYONUN CAN DAMARI

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel, Dijital Operasyon Merkezi'nin Vodafone Grubu'nun küresel bilgi birikimi ve tecrübesini en son teknolojik gelişmelerle birleştirerek sundukları en ileri müşteri hizmetleri uygulamalarını tek merkezden aboneleri ile buluşturacağını belirtti. Süel, "Burası kesintisiz hizmet anlayışımızın can damarlarından birini oluşturuyor" dedi.
ARKADAŞINA GÖNDER
Vodafone'dan 24 milyon TL'lik merkez
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz