Telefonda beklemeye son

Giriş Tarihi: 25.2.2015
Groupama akıllı telefonlar için geliştirilen "Tuşla" uygulamasında aktif olarak yer alarak, müşterilerini çağrı merkezinde bekletmeden daha hızlı ve kolay bir hizmet sağlıyor. Groupama çağrı merkezine bağlanmak isteyen müşteriler, günlük işlerini yaparken "Tuşla" uygulaması arayan kişi için bekleyip, bağlandığında kendisini bilgilendiriyor. Bu uygulamada telefonda beklemek istemeyen Groupama müşterileri için 'sizi arayalım', yazılı bilgi isteyenler için 'yaz gönder' seçenekleri bulunuyor. Acil desteğe ihtiyaç duyan müşteriler, en kısa zamanda çözüm ulaştıran destek talebinde bulunabiliyor ve Groupama'nın twitter hesabı ile iletişime geçmek istediklerinde ise Twitter hattını kullanılabiliyorlar. Ayrıca ürünlerle ilgili fiyat almak isteyenler, 'teklif al' butonuyla bu hizmete de kolaylıkla ulaşabiliyorlar.
ARKADAŞINA GÖNDER
Telefonda beklemeye son
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz