Türkiye'nin en iyi haber sitesi

UNO, ciroyu ikiye katladı

Giriş Tarihi: 26.3.2015
UNO, ciroyu ikiye katladı
Yıldız Holding bünyesinde faaliyet gösteren ambalajlı ekmek markası UNO, 2014'ü yüzde 30 büyüyerek 400 milyon lira ciro ile kapattı. Marka iki yıl içinde Doğu Akdeniz ve Doğu Karadeniz'de iki yeni taze ürün, Antalya'da ise bir donuk ürün tesisi olmak üzere üç fabrikayı daha üretime almayı ve toplam yatırımını 90 milyon dolara çıkarmayı hedefliyor. Böylece, UNO'nun 2018 yılı iş hacminin 1 milyar TL'yi bulması planlanıyor.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
UNO, ciroyu ikiye katladı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz