Otomotiv devi Opel, Türkiye'de Avrupa'dan daha fazla büyüdü. Opel, 2014'te Avrupa'da 1.1 milyon adet araç satarak yüzde 5.75'lik pazar payı elde etti. Opel'in 2014 yılında Türkiye'deki satışları yaklaşık 40 bin adet, pazar payı ise yüzde 7 oldu. Marka 2015'in ilk üç ayında 7 bin 155 adet sattı. Binek otomobildeki pazar payı yüzde 5.6, toplam pazardaki payı ise yüzde 3.9 olarak gerçekleşti. Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, markanın Türkiye'deki tarihçesini şöyle anlattı:
"Opel'in Türkiye'deki serüveni İzmir/ Torbalı'da 1990 yılında açtığı fabrika ile başlıyor. Bu yıl ülkemizdeki 25'inci yılını kutlayacak Opel Türkiye, satış ve satış sonrası hizmetleriyle geniş kitlelere ulaşıyor ve müşterilerinin koşulsuz memnuniyetini hedefliyor.
GM'in ve Avrupa'nın en büyük binek otomobil markalarından biri olmayı sürdüren Opel'in stratejik öncelikleri yeni nesil modeller-motorlar, markanın profilinin iyileştirilmesi ve pazar payını artırmak. Avrupa'daki pazar payını 2022 yılına kadar yüzde 8'e çıkararak iki numaralı binek otomobil markası olmak. GM, 2018'e kadar gerçekleştireceği 4 milyar euroluk yatırımla 27 yeni model ve 17 yeni motor sunmayı planlıyor."