TÜRKİYE'de aile odaklı bir kültürün yerleşik olduğunu, ailelerin sevdiklerini korumaya büyük önem verdiklerini vurgulayan NN Hayat ve Emeklilik CEO'su Frank Eijsink, "Yapmış olduğumuz araştırmalar gösteriyor ki, Türkiye'deki aileler, çocuklarının iyi bir geleceğe sahip olmasına çok önem veriyor ve bunun yolunun iyi bir eğitimden geçtiğine inanıyor. Çocuklarına iyi bir eğitim sağlamaya çalışıyorlar. Karşılığında elde edilecek avantajlar düşünüldüğünde; hayat sigortası, maliyeti oldukça düşük bir ürün" şeklinde konuştu. NN Hayat ve Emeklilik'in Bilgi Üniversitesi işbirliğiyle hayata geçirdiği 'Hayat Akademisi' programı hakkında değerlendirme yapan Eijsink, "NN Hayat ve Emeklilik olarak üç önemli stratejimiz var. Bunlar; hayat segmentinde büyümek, BES'te müşterilerle uzun süreli ilişkiler kurmak ve iş süreçlerimizin güvenirliğini sağlamak. Öncelikli stratejimiz olan hayat segmentinde büyümek için 2015'i 'Hayat Yılı' ilan ettik" diye konuştu.