X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Hollandalı dev Türkiye'de ofis açtı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Hollandalı dev Türkiye'de ofis açtı

  • Giriş Tarihi: 14.6.2015
Hollandalı dev Türkiye'de ofis açtı
Hollandalı dev Türkiye'de ofis açtı

Karo halıda dünya lideri olan Hollandalı Interface, ofis pazarındaki gelişmeye kayıtsız kalamadı. Türkiye ofisini açan şirket, 5 yılda pazar payını % 60'a çıkaracak

Türkiye'de hızla gelişen ofis pazarı tasarımdan mimariye, ofis mobilyalarından zemin döşemesine kadar hemen her alt sektörü büyüttü. Ağırlıklı olarak ofis pazarına yönelik karo halı üretimi yapan Hollanda merkezli Interface de hızla gelişen pazara kayıtsız kalamayarak planlarını revize etti. Karo halı pazarının dünya lideri olan ve bugüne kadar distribütör aracılığıyla hizmet veren şirket, Türkiye ofisini açtı. Interface Avrupa, Ortadoğu, Afrika Bölgesi CEO'su Rob Boogaard, 25 yıldır Türkiye pazarında olduklarını ve bu süre zarfında tasarımın gelişmiş ülkelerde olduğu gibi önemli bir noktaya geldiğini söyledi. Boogaard, "Şirketler sadece bir ürün almakla yetinmiyor, tasarıma ve dizayna da önem veriyor. Sektörde artık mimar ve tasarımcılar daha fazla rol alıyor. Tasarım açısında fark yaratan karo halıya olan ilgi artıyor. Biz de buna kayıtsız kalmadık. Ülkede daha etkin rol oynamak amacıyla kendi ofisimizi açtık. 5 yıl içinde 3 kat büyümeyi hedefliyoruz" dedi. Türkiye'de toplam 150 milyon metrekare zemin pazarı olduğunu söyleyen Boogaard, bunun da sert ve yumuşak olmak üzere ikiye ayrıldığı bilgisini verdi. Boogaard, "Fayans, ahşap gibi ürünler sert ve karoyla rulo halı ise yumuşak zemin grubuna giriyor. Toplam pazarın yüzde 17'sini yumuşak zemin oluşturuyor. Burada karo halının payı ise yüzde 4" diye konuştu.

HEDEF % 60 PAZAR PAYI
Önümüzdeki 5 yıl içinde sadece karo halının tüm zemin pazarı içinde yüzde 20'ler seviyesine ulaşacağını belirten Boogaard, "Şu anda sadece karo halıda yüzde 23 pazar payına sahibiz. Büyüyen pazarla birlikte 5 yıl içinde bu oranı yüzde 60'lara çıkarmayı hedefliyoruz" ifadelerini kullandı. Türkiye'de karo halı pazarında büyük fırsatlar olduğunu vurgulayan Boogaard, sözlerini şöyle sürdürdü: "Çünkü Türkiye'de açık ofis modeli hızla gelişiyor. Açık ofislerde ses ciddi bir sorun. Bu ancak yumuşak zeminle çözülüyor. Karo halı ofis ortamındaki ses yoğunluğunu büyük oranda kesiyor. Interface olarak özel bir taban geliştirdik. Bu halının sesi absorbe eden bir yapısı var. Böylece ofislerdeki akustik bozukluğu ortadan kaldırıyoruz."

RENKLİ HALILAR TERCİH EDİLİYOR
Türkiye'deki ofis tasarımlarında renkli ürünlerin kullanılmaya başlandığını vurgulayan Boogaard, bunda Y kuşağının etkili olduğunu, şirketlerin de renkli ofislerle çalışan bağlılığını artırmaya çalıştığını kaydetti. Boogaard, "Eskiden düz, gri ve renksiz ofisler yapılırken şimdi canlı renkler ve özel tasarımlar tercih ediliyor. Ofislerde kullanılan karo halılarda sıradan renkler değil, enerjiyi artıran, çalışanı motive edici, daha çok tasarıma dayalı ürünler tercih ediliyor. Bu ofisi daha sıcak ve samimi yapıyor" dedi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.