Sompo Japan hasar yönetiminde iddialı

Giriş Tarihi: 18.6.2015
Sompo Japan Sigorta'nın acenteleri, şirketin kendilerine sağladığı teknolojik imkanlardan ve başarılı hasar süreci yönetiminden memnun. Şirketin yıllardır süregelen istikrarlı yapısının kendilerine güven verdiğini belirten Sompo Japan Sigorta acenteleri, müşteri memnuniyetinin ön planda tutulmasından da hoşnut. Konu hakkında görüş bildiren, şirketin İstanbul'daki acentelerinden Sinan Döler, Sompo Japan Sigorta'nın hasar süreçlerini profesyonel, süratli ve düzgün bir şekilde çözümlediğini söyledi. Denizli'de bir acenteliği olan Şakir Bermant ise, bir hasar olduğunda hızla ödenmesinin şirketin artıları arasında olduğunu dile getirdi. İstanbul'daki Sompo Japan Sigorta acentelerinden biri olan Özgür Sarı, şirketin müşterinin farkına varmadığı hasarları bile ödediğini ve bu sebeple müşteri memnuniyet oranının çok yüksek olduğunu vurguladı. Adana'daki acentelerden Mehmet Hüviyetli de, Sompo Japan Sigorta'nın iyi yönetilen hasar departmanının hem acenteyi hem müşteriyi rahatlattığını belirtti.
ARKADAŞINA GÖNDER
Sompo Japan hasar yönetiminde iddialı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz