Boya sektöründe artan rekabet Dyo'ya leke tutmayan boya Dyojeni'i ürettirdi. Türkiye'de ilk kez Dyo tarafından geliştirilen hybrid teknolojisi ile üretilen Dyojen'in üretim sürecinde 3 bin 500 usta ev hanımına iç cephe boyasından beklentileri ve istekleri soruldu. Boyada beklenti kolay temizlenme ve leke tutmama olunca, Dyo'nun Ar-Ge mühendisleri, yarattıkları yeni boyaya; kolay uygulanma, silinince yüzeyde parlama yapmama gibi özellikler kazandırdı. Dyo'nun yeni boya markası Dyojen'in tanıtımı Dyo'nun İzmir Çiğli fabrikasında düzenlenen basın toplantısında yapıldı. Dyo'nun 2010 yılında boya sektörünün iki katı büyüdüğünü söyleyen Dyo Boya Fabrikaları Genel Müdürü Serdar Oran, uzun süren Ar-Ge çalışmaları sonucu yarattıkları Dyojen'in özellikle iç cephelerde önemli bir kullanım avantajı sunduğunu ve kolay temizlik konusunda üstün özelliklere sahip olduğunu dile getirdi.
HEDEF 500 MİLYON TL
Yaşar Holding Boya Grubu Başkanı Ahmet Yiğitbaşı da Yaşar Boya Grubu'nun bugün 1.100'ün üzerinde kişiye istihdam sağladığını dile getirerek, "2010 yılında boya grubu satışları 400 milyon TL'ye ulaştı. 2011 yılında bu rakamı 500 milyon Türk Lirası'na çıkarmayı hedefliyoruz" dedi.