Ekim
ayından beri İspanyol, İtalyan ve Fransız erkek modellerin oynadığı reklamlarla gündeme gelen çikolata ve bisküvi üreticisi Şölen, süpermarket kanalındaki cirosunu yüzde 357 artırdı. Çikolatanın asıl hedef kitlesi olan kadınlar tarafında farkındalığı artırmak ve marka bağımlılığı yaratmak adına iddialı bir reklam kampanyasına imza atan Şölen'in Pazarlama Direktörü Şenol Keserlioğlu, "Biscolata Starz grubundaki ciromuz yüzde 97 arttı. Şimdi aynı sonuçları Biscolata Mood için bekliyoruz" dedi. Bugüne dek kadınlar için bu denli cesur bir kampanya yapılmadığının altını çizen Keserlioğlu, "Reklam filmi Youtube'da 200 bin kez izlendi. Henüz devam etmekte olan Biscolata Mood kampanyasında bu performansın da üzerine çıkıldı" diye konuştu.
ÜYE SAYISI İKİ KAT ARTTI
Fransız modelin oynadığı reklamın tam da söde Ermeni soykırımı gündemdeyken yayından kaldırılmasını sorduğumuz Keserlioğlu, "Kampanyanın ilk iki haftasında her üç versiyonu da çok yoğun bir frekansta kullandık. Şu an kullandığımız ikili versiyon hedef kitlemizin tercihleri sonucu oluştu. Türk kadını özellikle İspanyol modeli beğendi" dedi. Keserlioğlu, ilk Biscolata Starz kampanyasında iki hafta içerisinde, Biscolata'nın facebook sayfasındaki üye sayısının iki katın üzerinde büyüme kaydettiğini, 300 bin kez de tweet atıldığını dile getirdi.