1.5
yıldır TURQUALITY kapsamında olan Alfemo Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genel Müdürü Ramazan Davulcuoğlu, "Avrupa'da krizden dolayı çok fırsat var. Alfemo üst markamız olacak. 60 yıllık bir İtalyan markayla görüşmelerimiz sürüyor. Alt kırılımlarda marka satın almayı planlıyoruz" dedi. 2013'ü mağazacılıkta yenilik yılı olarak belirleyen Alfemo, 'mağaza içinde mağaza' konsepti geliştirdi. 2012'de mağazaları yenilemek için 32 milyon TL yatırım yaptıklarını dile getiren Ramazan Davulcuoğlu, 2013'te ise 72 milyon TL'lik bir yatırım planladıklarını söyledi. Tüm mağazaların iç ve dışında yenilikler yaptıklarını belirten Davulcuoğlu, "Toplamda 104 milyon TL ayırdığımız yeni konseptimizde mağaza içinde kafe, çocuk oyun parkı, kapalı devre radyo yayını gibi yeniliklerimiz bulunuyor. Amacımız mağazalarımıza gelen müşterilerimize yeni yaşam alanları oluşturmak" dedi.
2013'TE YÜZDE 30 BÜYÜYECEĞİZ
Ramazan Davulcuoğlu, 2013'te yüzde 30 büyümeyi, 2023'te ise dünyanın 10 ülkesinde lider marka olmayı hedeflediklerini söyledi.