Mobil profil değişiyor

Giriş Tarihi: 18.4.2013
Anadolu Bank Bireysel Bankacılık ve Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Taner Ayhan akıllı telefonların artışıyla bankacılık işlemlerinin mobil ortamlarda da süratle arttığını söyledi. Teknolojinin gittikçe ucuzladığını belirten Ayhan kullanımın da sürekli artış eğiliminde olduğunu ifade etti. Türkiye'deki genç nüfusun yoğunluğuna dikkat çeken Ayhan, ADK'yı kullanan müşteri profilinin bu yönde değiştiğini dile getirdi. Ayhan, "Özellikle eğitimli ve genç müşteri profili olarak sınıflandırabileceğimiz müşterilerimiz, ADK'yı aktif bir şekilde kullanmakta. Ticari işletme müşterilerimizde de bu oran hızla artıyor" diye konuştu. Ayhan son beş yılda alternatif dağıtım kanallarına 5 milyon dolarlık yatırım yaptıklarını da dile getirdi. Ayhan, "Bir kısım ATM'lerimizde yenileme yapacağız. Yeni kanallarımız devreye girecek. Bu nedenle 2013'te 1 milyon dolarlık yatırım planlıyoruz" dedi. Ayhan sözlerini şöyle sürdürdü: "Müşterilerin talepleri doğrultusunda internet şubesi, ATM ve çağrı merkezi kanallarında yeni fonksiyonlar ekliyoruz."
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Mobil profil değişiyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN