Geçen yıl Türkiye'de tüm ürün gruplarında 592 milyon liralık ciro elde eden Pierre Cardin, perakende sektöründe bir ilke imza atıyor. Şirket, sadakat kart uygulamasına yeni mobil boyut kazandırdı. Tüm Pierre Cardin dünyasında ilk kez uygulanan mobil kart, iPhone cihazlarda App Store, Android cihazlarda Google Market'ten Pierre Cardin adıyla aratarak veya mağazalardaki kasaların yanındaki QR kod okutularak telefonlara indirilebiliyor.
ÇALIŞMA ALTI AYDA BİTT İ
Mobil kart, özel indirimlerden yararlanma, sezon katalogu inceleme ve alınan hediyelere video mesaj ekleme özelliği sunuyor. Aydınlı Grup Genel Müdürü Levent Özkan, Mobil Alışveriş Kartı projesini 6 aylık bir çalışma sonrasında hayata geçirdiklerini belirtti. 1 milyona yakın kart datasının büyük bir bölümünü mobil uygulamaya taşımayı hedeflediklerini belirten Özkan, "Geçen yıl markayla Hindistan'ın da içinde bulunduğu 8 ülkenin lisansörlüğü için anlaşma yaptık. Gelecekte kartı buraya getirebiliriz" dedi.