İftiraya anında cevap

Giriş Tarihi: 29.5.2014
Kendisi, eşi ve annesi hacizli araçlarla gezen, arabalarının vergisini ödemeyen Sözcü'nün sahibi Burak Akbay sıkışınca yalan haberleriyle gazetemize iftira atmaya başladı. Akbay'ın gazetesinin yalan haberine Turkuvaz Medya Grubu'ndan anında tekzip geldi. Turkuvaz Medya Grubu'nun açıklamasında, "ATV-Sabah'ın alındığı Nisan 2008'den bu yana 340 milyon TL Katma Değer Vergisi, 4 milyon TL Kurumlar Vergisi ve diğer vergilerle birlikte devlete toplam 653 milyon TL ödenmiş ve ülke ekonomisine büyük bir katma değer sağlamıştır. ATV-Sabah İktisadi ve Ticari Bütünlüğü'nün 1.1 milyar dolara satın alınmasından kaynaklanan maddi ve maddi olmayan duran varlık yükü nedeniyle bugüne kadar 1.5 milyar TL amortisman gideri kaydedilmiş ve bu Kurum Kazancı hesaplamasında dikkate alınmıştır. Ayrıca 2008 yılında Vakıfbank ve Halkbank'tan kullandığımız kredi nedeniyle bugüne kadar 440 milyon TL faiz ve 540 milyon TL kur farkı ödeyerek finansman maliyetine katlanılmıştır" denildi.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
İftiraya anında cevap
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN