Turkcell veri ve dijital hizmetlerde yakaladığı büyüme ile ilk dokuz ayda hem gelir, hem de FAVÖK'te tüm zamanların en yüksek sonuçlarına ulaşırken; şirketin CEO'su Kaan Terzioğlu, önümüzdeki dönem büyüme stratejisini dijital hizmetlerin yaygınlaştırılması ve e-ticaret üzerine kuracaklarını söyledi. Şirketin üç yıllık yeni strateji planı üzerinde çalıştıklarını belirten Terzioğlu, dijital hizmetler ve e-ticaretin de desteğiyle enflasyon oranlarının üzerinde büyümeyi sürdüreceklerini ve gelecek 2-3 yılda şu ana kıyasla iki katına çıkabilecek kullanıcı ve veri tüketim potansiyeli gördüğünü ifade etti. Turkcell'in satışları içinde veri ve müzik ile televizyon gibi dijital hizmet paketlerinin aldığı pay üçüncü çeyrek sonu itibarıyla geçen yıla göre 7 puan artarak yüzde 67'ye çıktı.