2012'de aldığınız Kelebek, kısa sürede hızlı bir mağazalaşma sürecine girdi. 2 yılda ne değişti bu markada?
Neler yaptınız? Tozunu almak için?
Yaptığınız iş satışlara nasıl yansıdı?
Ne kadar yatırım yaptınız tüm bunlar için?
Hedef pazarlarınız neresi?
ÇARKIFELEK LEHİMİZE DÖNDÜ, İŞLERİMİZ AÇILDI
Elde ettikleri başarıyı değerlendiren Doğan, "Belki klasik olacak ama gerçekten çok çalıştık. Kardeşlerim kahvecilik yaptı, simit sattı. Annem bahçeden topladığı ürünleri pazara gönderdi. Babam da bize sorumluk verdi ve çok güvendi. Bunun başarımızda etkisi olduğunu düşünüyorum" diye konuşuyor.
Doğan , "Genç odamız Türkiye'de moda oldu. Çarkıfelek Programı'na sponsor olduk. O bizi asıl marka yapan şeydi. Peynir ekmek gibi genç odası sattık. İhtiyaç varmış bu ürünlere. Yani bir anlamda çarkı felek bizden yana döndü" diyor.
YURTDIŞINDAN MARKA ALMAYI PLANLIYORUZ
Yurtdışında marka almayı düşünmüyor musunuz?
Son iki yıldır bizi de ciddi manada teklifler gelmeye başladı. 3 markası olan bir İngiliz firmasıyla uzun süre görüştük. İtalyanlar'dan da teklif aldık. Ancak anlaşma sağlayamadık. Bu konuda niyetimiz ve görüşmelerimiz sürüyor. Çünkü biz mobilya sektöründe lider olmak istiyoruz. Lider olmak için de tek rakibimiz Boydak Grubu. Bunun içinde büyümeyi sağlamak için 3'üncü bir markaya ihtiyacımız olduğunu görüyoruz.
ANGOLA'DA BİLE MOBİLYA SATIYORUZ
Doğanlar Holding'in Doğtaş'la 32, Kelebek'le ise Libya, Suudi Arabistan, Moldova, Ürdün, Londra, Azerbaycan ve Umman olmak üzere toplam 7 ülkede mağazası var. Londra'da da Kelebek mağazası açacaklarını söyleyen Doğan, "Birkaç lokasyonda daha mağaza düşünüyoruz. Angola'da bile mağazamız var. Büyümemizi bayilik yoluyla yapıyoruz. Turquality'ye başvurduk. Yurtdışında hedefimiz 5 yılda 30 mağazaya ulaşmak. Avrupa'nın büyük ülkelerinde Kelebek markasıyla da büyümek istiyoruz" dedi.