2013 yılında birçok sosyal medya projesi gerçekleştirdiklerini belirten ING Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı Deniz Kalafat Uysal, bunların internet dünyasının ve bilişim sektörünün seçkin ödüllerinden Altın Örümcek'te iki ödül birden kazandığını söyledi. "ING Emeklilik olarak, dijital alanda yer almanın, tüketicileri doğru şekilde yönlendirmek ve interaktif pazarlama yapmak için şirketler açısından 'olmazsa olmaz' konuma geldiğini düşünüyoruz" diyen Uysal, özellikle sigorta sektörünün bu yönden çok yolu olduğunu ifade etti. Dijital platformda pazarlamanın öneminin iyi anlatılması ve yatırım yapılmasının bu alandaki ilerlemeye ivme kazandıracağını vurgulayan Uysal, "Yeni kuşağın konuya gayet hâkim olduğunu söyleyebiliriz. Kuşaklar arasında güçlü bir bağın kurulması ve bu alana dair bilgilerin aktarılması gerekiyor" dedi. Deniz Kalafat Uysal sözlerine şöyle devam etti: "Müşterilerimizin alışkanlıklarını göz önünde bulundurarak ihtiyaçları doğrultusunda karar vermelerini kolaylaştırabilecek içerikler üretmeye devam edeceğiz. Bununla birlikte müşterilerimizin hayat sigortası ve BES hakkında merak ettikleri sorulara sosyal medya kanallarımız üzerinden yanıt vermeyi sürdüreceğiz."