Ray Sigorta Genel Müdürü Levent Şişmanoğlu, sigorta ürünlerinin pahalı değil, alınabilir olması gerektiğini söyledi. Büyümenin orta ve alt gelir grubunun sigortalanmasıyla elde edileceğini vurgulayan Şişmanoğlu, "Dolayısıyla; ürünlerimizi hem o çeşitlilikte hem de o teminatlarla orta ve alt gelir grubunun kendisini konforlu, rahat ve güvende hissedeceği şekilde çeşitlendirmeli ve zenginleştirmeliyiz. Sigorta pahalı değil alınabilir olmalı. Bütün çalışmalarda tüm meslektaşlarımız bu yönde ilerliyor" dedi.
BÜYÜME BİREYSEL VE KÜÇÜK İŞLETMELERLE SAĞLANACAK
Şişmanoğlu, Türkiye'deki sigortacılığın halihazırda kurumsal ürünlerle, büyük projelerin ve kurumsal risklerin sigortalanmasıyla devam ettiğini belirtti. Büyümenin bireysel ve küçük işletmelerde gerçekleşeceğini düşündüğünü söyleyen Şişmanoğlu, tüm sigorta oyuncularının kendilerini bu yöne odaklayıp, pazar payı elde etmeleri gerektiğini sözlerine ekledi.
EĞİTİMİN KATKISIYLA SEKTÖR BÜYÜYECEK
Ülkemizin
içinde bulunduğu coğrafyaya dikkat çeken Levent Şişmanoğlu, "Her komşumuzda savaş sonsuza kadar sürmeyecek, ekonomik pazarlara yakınlıktan Avrupa-Asya geçişi üzerinde bir köprü olmaktan ülkemiz ayrıca istifade edecektir" dedi. Şişmanoğlu, refahın yükselmesiyle ve eğitimin katkısıyla sektörün büyüyebileceğini söyledi.