AIG Sigorta Hasar Departmanı ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgelerini aldı. Üç yıllık süre ile belgelenen Kalite Yönetim Sistemi ve Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi'nin devamı, her yıl tekrarlanan denetimler ile sağlanmış olacak. Kalite Yönetim Sistemi konusunda TS EN ISO 9001 Kalite Yönetimi Sistem Standartları, en fazla uygulama alanını bulan uluslararası standartlar haline geldi. Her zaman en iyi çalışma ortamı hazırladıklarına değinen AIG Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Sema Bulutlu, "Çalışanlarımızın formasyonlarını, eğitim düzeylerini ve tecrübelerini gözeterek, kendilerini en iyi ifade edecekleri ortamı yaratmaya çalışıyoruz. Amacımız, AIG Sigorta'da ve dışarıda 'değer yaratacak' bireyler ile çalışmak ve onların motivasyonunu her zaman yüksek tutmaktır" dedi.