AIG'nin
1976 yılından beri Türkiye'de faaliyet gösteren kuruluşu AIG Sigorta, hasar hizmetlerindeki kalitesini tescilledi. AIG Sigorta kalite belgelendirme eğitimini ve denetim sürecini başarıyla tamamlayarak, Kalite Yönetim Sistemi ve Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgelerini aldı. Üç yıllık süre ile belgelenen sistemin devamı, her yıl tekrarlanan denetimler ile sağlanacak. Çalışanlar için en iyi çalışma ortamı hazırladıklarını belirten AIG Sigorta Hasardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sema Bulutlu, "Biz çalışanlarımızın formasyonlarını, eğitim düzeylerini ve tecrübelerini gözeterek, kendilerini en iyi ifade edecekleri iş ortamını yaratmaya çalışıyoruz. Amacımız, gerek AIG Sigorta'da, gerekse dışarıda 'değer yaratacak' bireyler ile çalışmak ve onların motivasyonunu her zaman yüksek tutmaktır" dedi.