Türk
Hava Yolları (THY), Türk lokomundan reçele, zeytinyağından kuru yemişe kadar Anadolu'ya özgü bir çok gıda ürününü yeni misyon markası "We're From Turkey" altında bir araya getirerek satışa sundu. Yeni markanın tanıtımında konuşan THY Genel Müdürü Temel Kotil, Türkiye'nin güzelliklerini yeni marka altında satmak istediklerini ifade etti. Kotil "Türkiye dünya nüfusunun yüzde 1'ini, ekonominin ise yüzde 2'sini oluşturuyor. Dünyadaki çayın yüzde 10'unu üretiyoruz. Zeytinde dünyada ikinci büyük üreteciyiz. Ülkemiz hep üretmiş ama içeride tüketmiş. 2015 yılı neyimiz varsa yurtdışına satma yılı olsun. Çayın yüzde 10'nun üretiyoruz. Yarısını satalım, yarısını tüketelim. Türkiye çok beğeniliyor. Türkiye çok seviliyor. Türk lokumu,Türk simiti acayip gidiyor. Bu proje ile yabancılar bunları daha kolay alacaklar" diye konuştu. Nar Gourmet Genel Müdürü Samir Bayraktar ise Anadolu'nun çeşitliğini dünyaya tanıtmak için oluşturulan markanın ortağı olduklarını söyledi.